Playbackshow

Hoe leuk als je met je eigen act mag optreden bij de playbackshow! Alle leeftijden mogen door elkaar en met elkaar als je maar 18 jaar of jonger bent. Je mag alleen of als duo/trio maar met een hele groep mag natuurlijk ook. 

Let op: Kleding/attributen moet je zelf regelen. Muziek (max 3 minuten) lever je aan bij de opgave, mocht dit nog bewerkt moeten worden en lukt dat je niet zelf? Geef een gil dan gaan we je helpen. Mochten er vragen zijn van uit de organisatie, neemt deze contact op met het contactpersoon. Deelnemen kost €10,- ongeacht het aantal deelnemers aan de act.

We willen graag alles van jullie/jou weten omtrent het optreden wat jij gaat geven, vul dus alles goed/uitgebreid in. 

De playbackshow start om 20:00 tot 21:00, ergens hiertussen in ben jij aan de beurt om je act te showen op het podium!

Geef je op met je act voor 1 juli 2026! 

Pssssttt! Ben je 18+ en wil je dit ook? Stuur een mailtje, dan weten we dat!